ذوب آهن با توقف پرسپوليس به بقا اميدوار ماند
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال پرسپوليس برابر ذوب آهن متوقف شد و در رده ششم باقي ‌ماند.


 هفته سي و دوم ليگ برتر امروز با انجام دو ديدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد. پرسپوليس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تيم ذوب آهن رفت که اين بازي با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

ولادتکو در دقيقه 19 با يک ضربه فني از داخل محوطه جريمه دروازه تيم ذوب آهن را باز کرد.

مهدي رجب‌زاده در دقيقه 72 با عبور از عمق دفاع پرسپوليس از داخل محوطه جريمه با يک شوت دروازه سرخپوشان را باز کرد.

ذوب آهن در نيمه دوم هجومي بازي کرد و در اکثر دقايق مسابقه بر روي دروازه پرسپوليس حضور داشت ولي فقط يکبار توانست گلزني کند.

البرز حاجي‌پور داور اين مسابقه به محمد برجلو و حميد شفاعت از ذوب آهن و ميثم نقي‌زاده و محسن بنگر از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

به گزارش فارس، با  اين مساوي پرسپوليس 47 امتيازي شد و همچنان در رده ششم باقي ماند و ذوب آهن 32 امتياز هم در رده چهاردهم همچنان به بقا اميدوار است.

ترکيب ذوب آهن:

گئورگ کاسپاروف، محمد صلصالي، عليرضا محمد، سينا عشوري، حميد شفاعت، اسماعيل فرهادي، محسن مسلمان، محمد برجلو( از دقيقه 73 فوفانا)، پيام صادقيان( از دقيقه 80 پهوان)، قاسم حدادي و محسن بياتي‌ نيا( از دقيقه 46 مهدي رجب‌زاده)

سرمربي: فرهاد کاظمي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، اميرحسين فشنگچي، حسين ماهيني( از دقيقه38 محمدرضا خانزاده)، عادل کلاه کج،  ولادتکو( از دقيقه 74 مارکو پروويچ)، ميثم نقي‌زاده،محمد نوري، غلامرضا رضايي و کريم انصاري فرد( از دقيقه 63 هادي نوروزي)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان